Obsługa klienta

Logowanie do portalu

internetowa Obsługa Klienta (iOK)

Biuro 1 - ul. Ołbińska 6

Biuro 2 - al. gen. J. Hallera 14b

Informacje dotyczące logowania do portalu iOK

  • Klienci korzystający dotychczas z systemów e-PORTAL lub e-BOK

Jeżeli dotychczas korzystaliście Państwo z systemu :
– e-Portal – ATENA Sp. z o.o.
– e-BOK – Zarządzanie Nieruchomościami HJW Sp. z o.o.,
to login i hasło pozostają aktualne przy logowaniu się do portalu iOK.

  • Klienci, którzy chcieliby zacząć korzystać z portalu iOK

W celu uzyskania dostępu do portalu iOK, proszę skontaktować się z zarządcą Państwa nieruchomości, który wyda Państwu login i hasło do systemu iOK.
Dane kontaktowe zarządcy nieruchomości można znaleźć tutaj

Zalety korzystania z portalu iOK :

  1. Stały dostęp do danych finansowych właściciela nieruchomości,
  2. Możliwość zgłaszania awarii oraz podgląd informacji o wszystkich awariach zgłoszonych w przeszłości w danej nieruchomości za pomocą portalu iOK,
  3. Możliwość zgłaszania odczytów wodomierzy oraz informacje o wszystkich odczytach poprzednio głoszonych za pomocą portalu iOK,
  4. Podgląd projektów uchwał i możliwość internetowego głosowania uchwał,
  5. Dostęp do dokumentów regulujących stan prawny nieruchomości np. regulaminów, uchwał wspólnoty mieszkaniowej itp.
  6. Dostęp do ogłoszeń dotyczących nieruchomości.

W razie problemów z logowaniem proszę o powiadomienie nas poprzez wysłanie informacji na adres : biuro@atena-hjw.pl