Obsługa klienta
Logowanie do portalu
iOK (internetowa Obsługa Klienta)
Szanowni Klienci !
Informujemy, że uruchomiliśmy nową wersję iOK,
która zapewnia lepszą prezentację danych w smartfonach, tabletach i komputerach stacjonarnych.
Dotychczasowy sposób logowania nie uległ zmianie.
W celu uzyskania dostępu do portalu iOK proszę skontaktować się z zarządcą nieruchomości, aby uzyskać identyfikator użytkownika i hasło pierwszego logowania. Dane kontaktowe zarządcy nieruchomości można znaleźć tutaj
Zalety korzystania z portalu iOK :
- Stały dostęp do danych finansowych właściciela nieruchomości,
- Możliwość zgłaszania awarii oraz podgląd informacji o awariach poprzednio zgłoszonych za pomocą portalu iOK,
- Możliwość zgłaszania odczytów wodomierzy oraz informacje o odczytach poprzednio zgłoszonych za pomocą portalu iOK,
- Podgląd projektów uchwał i możliwość internetowego głosowania nad uchwałami,
- Dostęp do dokumentów regulujących stan prawny nieruchomości np. regulaminów, uchwał wspólnoty mieszkaniowej itp.
- Dostęp do ogłoszeń dotyczących nieruchomości.
W razie problemów z logowaniem proszę o powiadomienie nas poprzez wysłanie informacji na adres : biuro@atena-hjw.pl