Obsługa klienta

Logowanie do portalu 

  iOK (internetowa Obsługa Klienta)

Szanowni Klienci !
Informujemy, że uruchomiliśmy nową wersję iOK,
która zapewnia lepszą
 prezentację danych w smartfonach, tabletach i komputerach stacjonarnych.

Dotychczasowy sposób logowania nie uległ zmianie.

W celu uzyskania dostępu do portalu iOK proszę skontaktować się z zarządcą nieruchomości, aby uzyskać identyfikator użytkownika i hasło pierwszego logowaniaDane kontaktowe zarządcy nieruchomości można znaleźć tutaj

Zalety korzystania z portalu iOK :

  1. Stały dostęp do danych finansowych właściciela nieruchomości,
  2. Możliwość zgłaszania awarii oraz podgląd informacji o awariach poprzednio zgłoszonych za pomocą portalu iOK,
  3. Możliwość zgłaszania odczytów wodomierzy oraz informacje o odczytach poprzednio zgłoszonych za pomocą portalu iOK,
  4. Podgląd projektów uchwał i możliwość internetowego głosowania nad uchwałami,
  5. Dostęp do dokumentów regulujących stan prawny nieruchomości np. regulaminów, uchwał wspólnoty mieszkaniowej itp.
  6. Dostęp do ogłoszeń dotyczących nieruchomości.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

W razie problemów z logowaniem proszę o powiadomienie nas poprzez wysłanie informacji na adres : biuro@atena-hjw.pl